تور ارمنستان

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور ارمنستان

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش 94 برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش نوروز 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.