تور ارمنستان

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور ارمنستان

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

هتل کوثر مشهد

 

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. این هتل در ضلع شمالی بازار رضا و در فاصله ای کمتر از 150 متری از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل کوثر مشهد به گونه ای است که با فرودگاه بین المللی این شهر 4 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل 3 ستاره کوثر مشهد برای رفاه حال مسافرین تور مشهد خرداد 94 امکانات متنوع و مناسبی را برای میهمانان خود فراهم کرده است که برخی از این امکانات رستوران با ظرفیت 140 نفر، انبار مواد غذایی، نانوای، لاندری، سیستم اعلان و اطفاء حریق و پارکینگ هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزات کاملی برای آسایش مسافرین تور لحظه آخری مشهد مجهز شده اند که برخی از این امکانات عبارتند از یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. هتل کوثر مشهد اینترنت وایرلس نیز در اختیار میهمانان خود قرار خواهد داد.

آدرس هتل کوثر مشهد: مشهد مقدس، میدان بیت المقدس (فلکه آب) ضلع شمالی بازار رضا،  هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد

 


مرکز تجاری کیش

 

مرکز تجاری کیش


مرکز تجاری کیش دارای چهار صد واحد تجاری می باشد که این مرکز تجاری دارای رستوران گردان و چند کافی شاپ می باشد که بزرگترین مرکز تجاری و بازار جزیره کیش می باشد . مرکز تجاری کیش دارای واحد های بزرگ و شیک دارد که انواع کیف و کفش و ساعت , لوازم بهداشتی و آرایشی , پوشاک , لوازم و وسایل صوتی و تصویری , مواد غذایی و خوراکی , آژانس مسافرتی , آژانس املاک و چند فست فود و کافی شاپ می باشد. مسافرین تور کیش خرداد 94 اکثرا از بازدید کنندگان اصلی این مرکز تجاری می باشند . نورپردازی و طراحی این مرکز تجاری مسافران و گردشگران زیادی را جذب می کنند. این مرکز تجاری کیش با متنوع بودن فروشگاه های و مغازه ها مایحتاج خود را می توانید خریداری نمایید. در مرکز تجاری برندهای معروف و مارک های خارجی نیز وجود دارد. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ویژه قرعه کشی و با اهداء جوایز به برندگان جوائز ویژه ای به مسافران تور کیش 94 اهداء می شود.

 

مرکز تجاری کیش

 

پارک تفریحی میرمهنا کیش

 

پارک تفریحی میرمهنا کیش

پارک تفریحی میر مهنا کیش در بخش ساحل شمال و شمال غربی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و بسیار دیدنی می باشد. اسکله تفریحی و  جذاب میرمهنا کیش در پارک تفریحی میر مهنا قرار گرفته است. پارک میر مهنا بزرگ می باشد و تا میدان جاسک در بخش ساحلی تا مسجد خاتم الانبیاء ادامه دارد . فقط اسکله تفریحی و ماهیگیری میر مهنا در بخش ساحلی موجب شده تا این پارک زیبا به دو فاز یک که از مسجد تا اسکله ماهیگیری و فاز بعدی از اسکله تا میدان جاسک تقسیم می گردد می باشد. مسافرین تور لحظه آخری  کیش از این جاذبه دیدنی و اسکله تفریحی کیش بازدید می کنند.

پارک تفریحی میرمهنا کیش

 

پلاژ بانوان در کیش

پلاژ بانوان در کیش

در سواحل زیبای کیش پلاژهایی ویژه بانوان و آقایان و یا خانواده ها ساخته شده است که مکان مناسبی برای اسکان موقت گردشگران تور کیش هتل داریوش خرداد 94 و ساکنان کیش است. پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره احداث شده است. این پلاژ علاوه بر امکاناتی چون دوش آب شیرین، سایه‌بان و نورپردازی مناسب، سالن بدن سازی هم دارد و زیرنظر مربیان اداره می‌شود. علاوه بر آن مربیان شنا و نجات غریق ایمنی خاطر استفاده کنندگان از پلاژ را فراهم کرده است. پلاژ بانوان کیش به علت موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان و داشتن امکانات لازم، با استقبال زیادی روبه‌رو است.

 

پلاژ بانوان در کیش

 

پلاژ بانوان در کیش

 

هتل شایگان کیش

hotel shaygan kish

هتل شایگان کیش دراواخر سال 1381 تاسیس شد. طراحی این هتل زیباست و دارای سه آسانسور با دو منظره جزیره و خلیج چهار پله اضطراری است. اکثر اتاقهای هتل منظره زیبای دریا را دارد. و به بازارهای پانیذ و مرکز خرید پردیس با راحتی قابل دسترسی می باشد به همین دلیل موقعیت هتل شایگان کیش را در جایگاه خاصی قرار گرفته است. رستوران هتل بسیار زیبا است و با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان تور کیش 94 خود پذیرایی می کند. هتل شایگان کیش دارای باشگاه ورزشی می باشد که شامل سونای بخار و خشک , استخر سر پوشیده , جکوزی و بدن سازی می باشد , ماساژ , استخر ویژه کودکان , سالن بیلیارد برای علاقه مندان, کلوپ بازی برای کودکان , اسنوکر . لحظات خوبی را می توانید در هتل شایگان کیش خرداد 94 تجربه کنید.

 رستوران هتل شایگان کیش

رستوران هتل شایگان کیش

 

اتاقهای هتل شایگان کیش

 

اتاقهای هتل شایگان کیش
اتاقهای هتل شایگان کیش