تور ارمنستان

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور ارمنستان

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

هتل های آگرا هند

هتل جایپی پالاس اگرا هند

هتل جایپی پالاس یکی از هتل های 5 ستاره خوب اگرا و هند محسوب می شود.کلیه اتاقهای این هتل تمیز، مرتب و راحت می باشد. این هتل دارای کارکنانی مهربان و با دقت است.در تور هند میتوانید لحظات آرامی را در این هتل سپری کنید. وجود زمین بازی کودکان در این هتل باعث می شود که به کودکان شما هم خوش بگذرد و با یک خاطره خوب از این هتل در یادشان بماند .  این هتل اقامت خوبی را به شما میهمانان عزیز و مسافران تور هند ارائه می دهد .

امکانات رفاهی هتل شامل : ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. پس از یک روز پرکار و یا پر گشت وگذار، رفع خستگی و استراحت در سونای هتل به میهمانان توصیه میشود.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. در تور هند بهترین ها را تجربه کنید.این هتل اقامتی لوکس را به همراه امکانات بسیارویژه ای نظیر زمین گلف به میهمانان خود ارائه میدهد. در باغ هتل استراحت کنید.میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر اسکواش، پینگ پنگ، بیلیارد، تنیس، بولینگ، مینی گلف شرکت کنند. اقامت در هتل های آگرا، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت.این هتل در لیست هل های آگرا از رتبه خوبی بر خوردار است.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا لذت ببرند.        

هتل جایپی پالاس اگرا هند

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره هند است که با موقعیت و خدمات خوب پدیرای گردشگران تور هند میباشد . این هتل دارای 93 اتاق میباشد اتاق ها بسیار تمیز بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.در تور هند میتوانید لحظات آرامی را در این هتل سپری کنید. این هتل دارای 93 اتاق می باشد.این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

امکانات تفریحی: استخر- ماساژ - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - استخر سرباز (تمام فصول) اتاق های ویژه; - اتاق و امکانات برای معلولین امکانات ورزشی - مرکز بدنسازی

خدمات هتل: خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم سایر امکانات- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - بوفه - بار مخصوص تنقلات

 هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

 هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

مطالب مرتبط:

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

 

هتل جایپی پالاس اگرا هند

تور هند نوروز 95

تور هند فروردین 95

تور هند بهار 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.